Офісний переїзд Львів || Якісні послуги за доступними цінами

Переїзд компанії в новий офіс - подія, яка не тільки тимчасово зупиняє її діяльність, але і вимагає ретельної підготовки. Щоб здійснити офісний переїзд у Львові в короткі терміни, не втратити в дорозі важливі документи і не пошкодити офісні меблі, його організацію краще довірити професіоналам. Саме тоді офісний переїзд пройде без накладок.

Незалежно від того, чи переїжджає організація в більш просторе і зручне місце, або ж залишає приміщення через закінчення терміну оренди, це завжди клопітно і витратно. Наша фірма, що здійснює професійний переїзд офісів, має великий досвід роботи в цій області і обов'язково врахує безліч нюансів.

Офісний переїзд Львів

Розуміючи необхідність організувати переїзд офісу у Львові, керівники часто відтягують цей момент і з небажанням приступають до його здійснення, адже все повинно пройти без проблем і негативних наслідків. Цей захід представляється їм складним, витратним і займає багато часу. Хоча якщо намагатися переїжджати самостійно - так і є.

Послуга Ціна
Вантажники від 120грн 1 год, мінімальне замовлення 2 год
Машина по місту до 2ох годин 420грн
Машина по вивозу сміття від 900грн
Машина самосвал від 1100грн
Виїзд машини за місто до 100км за 1 км 12грн, після 100км за 1 км 9грн

Але якщо довірити терміновий переїзд офісу професіоналам, процедура буде проведена швидко, легко і акуратно. Щоб в цьому переконатися, досить зателефонувати за номером вказаним на сайті. Після визначення масштабів і термінів майбутньої передислокації, оцінки майна, від якої буде залежати підсумкова вартість перевезення , і знайде оптимальні варіанти вирішення поставлених питань.

Оцінка для замовника буде безкоштовною! Вона дасть можливість представити офісний переїзд компанії в вигляді структурованого процесу і розглянути можливості для здійснення кожного етапу. Планування «заспокоює» більшість керівників, адже хороший план і його грамотне виконання вирішують практично будь-які завдання.

Офісний переїзд Львів

Навіть невелика фірма, в якій працює менше десятка чоловік, при переїзді потрібно транспортувати меблі і речі в інше приміщення. Такий процес обов'язково зажадає організації вантажоперевезень. Доставити майно з однієї частини міста в іншу нелегко, і краще не робити цього самостійно в машинах, які не призначені для такого роду транспортувань.

Офісний переїзд Львів ціна

Тим більше не варто довіряти організацію заходу сумнівним фірмам або знайомим знайомих. Спроба заощадити обійдеться дорожче, тому що в таких ситуаціях, навіть якщо вдалося перевезти все швидко, дешево і акуратно, постійно виникають непередбачені додаткові витрати. Але найчастіше некомпетентність і відсутність досвіду перевезень тягнуть за собою псування майна. Нанесення матеріального збитку - частий результат непрофесійного переїзду.

Такелажні роботи повинні проводитися за певними вимогами і правилами, тоді компанія зможе гарантувати збереження майна в первісному стані. Наші співробітники навчені методам дбайливого навантаження і вивантаження будь-яких вантажів. Саме тому клієнти отримують якісний переїзд офісу у Львові в нове приміщення. Ненадійні або недавно створені фірми не укладають з клієнтом контракт, де була б прописана їх відповідальність, і не дають ніяких гарантій щодо виконання своїх функцій. Ми ж гарантуємо результат і виконання всіх зобов'язань. Кожен клієнт може бути впевнений в безпечному співпраці і в тому, що переїзд офісу відбудеться якісно і швидко.

Послуги водіїв і вантажників - частина процесу офісного переїзду

Дорожня ситуація на вулицях великого міста передбачає наявність корків, зупинок, вміння маневрувати і передбачити подальший розвиток руху. Професійні водії нашої компанії займаються перевезеннями протягом багатьох років. Також ми надаємо послуги вантажників.

Перед завантаженням майна в машину важливим нюансом є система розміщення всередині кузова. Фахівці, що працюють в даній сфері, досвідченим шляхом знайшли оптимальні способи розбирання меблів , складування, пакування та розстановки речей всередині машини, щоб всі частини залишалися цілими і легко зібралися після переїзду і розвантаження на новому місці.

Офісний переїзд

Деякі власники фірм припускають, що якщо розібрати і перенести меблі самостійно, а для перевезення замовити будь-яку вантажну машину, це заощадить фінанси. В результаті виходить, що економія не коштувала того, оскільки відсутність професіоналізму, відповідальності та сумлінності в роботі призводить до халатності і поганих результатів.

Скориставшись послугами наших фахівців, клієнт отримує кілька важливих переваг:

  • Досвід вантажоперевезень різного масштабу і дотримання правильної послідовності нашими співробітниками дозволяють бути впевненим у позитивному результаті.
  • Висока швидкість робіт нарівні з якістю надання послуг дасть можливість здійснити всі етапи процесу в максимально короткі терміни і продовжити діяльність фірми.
  • Виконання всієї процедури, починаючи з розбирання офісу і закінчуючи розміщенням меблів у іншому приміщенні, усуває необхідність наймати додаткових фахівців або займатися облаштуванням самостійно.
  • Демократичний рівень цін і повний пакет послуг економлять значні кошти, позбавляючи від додаткових витрат і незапланованих витрат, так як ціна офісного переїзду фіксована.

Деякі етапи все ж можна виконати силами співробітників організації. Наприклад, упаковка і збір речей цілком їм під силу. Працівникам простіше скласти власне канцелярське приладдя та документи так, щоб потім легко розкласти їх по місцях і перевезти цілими. Подальші дії краще довірити професіоналам. Розбирання і упаковка меблів - справа, якою повинні займатися спеціально навчені люди.

Етапи переїзду офісу з вантажниками

Передислокація в нове приміщення складається з декількох етапів. Співробітники нашої фірми здійснюють кожен з них, роблячи свою справу професійно і злагоджено. Для того щоб перевезти меблі та речі і організувати офісний переїзд недорого, нам необхідно зробити:

Офісний переїзд по Львову

  • Оцінку обсягу поставлених перед нами завдань, планування, консультацію з клієнтом і обговорення послідовності операцій, виходячи з кількості речей і їх розмірів.
  • Розбирання наявних меблів, упаковку її складових частин і інших речей, планування і розміщення всього в кузові автомобіля, транспортування до місця призначення.
  • Занесення привезених речей в приміщення, розпакування, складання конструкцій та розстановку предметів інтер'єру згідно з попереднім планом, та прибирання .

Перевезення вантажу - це частина загальної процедури, і її успішність залежить від підготовчих етапів. Грамотне планування і правильна упаковка майна - гарантія безпечного транспортування вантажів до місця призначення.

Правила перевезення великогабаритних вантажів

Щоб меблі було доставлено до пункту призначення в цілості й схоронності, необхідне дотримання правил упаковки та транспортування. Наші співробітники, які багато років займаються перевезеннями вантажів різного об'єму і масштабу, знають і дотримуються їх для отримання якісного результату.

Серед важливих правил перевезення можна виділити наступні:

  • Акуратне розбирання, складання, об'єднання фурнітури в один пакет або коробку, правильна упаковка та маркування всіх складових частин меблів, яка дозволить її зберегти при подальшому транспортуванні в кузові машини.
  • Облаштування внутрішнього простору кузова, організація розділових секцій, змішування м'яких і дерев'яних предметів інтер'єру, щоб вони не билися і не дряпалися один про одного.
  • Грамотний стиль водіння машини під контролем водія та експедитора, що здійснюють вантажоперевезення, дотримання середньої швидкості в міському режимі, відсутність різких ривків і гальмування, що забезпечує плавний хід.
  • Збірка конструкцій силами тих же фахівців, які їх розбирали, щоб виключити плутанину і провести якісну роботу щодо розстановки зібранних меблів на позначеній площі в максимально стислі терміни.

Наші співробітники усвідомлюють важливість правил і засвоїли необхідність їх неухильного дотримання, щоб результат відповідав уявленням замовника. Ми здійснюємо переїзди по Львову багато років. Кожен фахівець нашої фірми підбирається за певними критеріями і володіє такими якостями як акуратність, пунктуальність, порядність і старанність.

Офісний переїзд по Львову ціна

Постійна робота з персоналом дозволяє підвищувати рівень кваліфікації і свідомості, а також відповідати всім вимогам і побажанням сучасних замовників, виконуючи обов'язки з максимальною віддачею і ефективністю. При цьому організувати переїзд офісу недорого цілком реально. Послуги вантажників зі штату і власний автопарк гарантують, що все пройде на вищому рівні.

Власний автопарк - гарантія надійності перевезень

Наша фірма за довгі роки діяльності сформувала власний автопарк вантажних автомобілів, що актуально, якщо є замовлення на переїзд офісу у Львові. Це дозволяє завжди бути впевненим у надійності машини, що перевозить речі і меблі.

Сучасні машини постійно проходять профілактичні огляди і своєчасні ремонти, забезпечуючи безпеку перевезень. Крім того, у нас є спеціальні меблеві фургони, використання яких допоможе заощадити на упаковці речей, адже вони спеціально призначені для особливого виду вантажів і збереження їх цілісності.

Ми впевнені в собі і можемо гарантувати правильне транспортування будь-яких вантажів. Ще одним важливим фактором є висока кваліфікація персоналу: професійні водії та вантажники, які пройшли спеціальне навчання, здійснять переїзд офісу у Львові або області в найкоротші терміни.

У спробах заощадити і найняти орендовані машини, за які водії не несуть ніякої відповідальності, деякі замовники змушені вирішувати проблеми самостійно. Некомпетентність і відсутність гарантій обходяться дорожче, ніж договір перевезення з компанією, в якій працюють професіонали.

Договір перевезення - обов'язкова умова співпраці

Щоб виключити будь-які спірні моменти і заздалегідь обумовити всі нюанси, які варто врахувати при переїзді офісу в нове приміщення, укладається договір перевезення. Цей документ регламентує особливості взаємодії замовника і виконавця і гарантує виконання повного комплексу заходів, включаючи послуги вантажників і такелажні роботи.

У договір перевезення вносяться основні дані: обсяги запланованих дій, терміни виконання замовлення, вартість перевезення, обов'язки і права обох сторін, способи вирішення конфліктних ситуацій, якщо умови співпраці не виконуються однією зі сторін або обома.

Грамотне складання документа гарантує взаємовигідні відносини в рамках офісного переїзду компанії і отримання очікуваного результату в повному обсязі. Наприклад, багато організацій-замовників вважають за краще переїжджати в нове приміщення у вихідний день, щоб втратити менше робочого часу. У таких побажаннях наша компанія йде на зустріч.

Ми готові здійснити офісний переїзд під ключ у зручний для клієнта час. Правильна організація перевезення по Львову і дотримання умов контракту дозволяють здійснити процедуру переміщення швидко і акуратно.

Ціна перевезення залежить не тільки від обсягів меблів і відстані, яку потрібно проїхати, але також від особливостей розбирання, пакування, розміщення всередині машини. Важливим фактором є кількість людей, що вимагається для організації переїзду. Послуги вантажників - окремий рядок витрат в прайсі. Ці моменти будуть обговорюватися з замовником при першій зустрічі.

Наш фахівець проведе повну оцінку передбачуваних робіт і надасть кошторис офісного переїзду. Наша компанія має значний досвід роботи по організації і проведенню переїздів фірм будь-якого масштабу, тому ми є професіоналами своєї справи. Взаємовигідна співпраця - це те, до чого ми прагнемо в будь-якій роботі. Постійне вдосконалення і розвиток дають можливість нашій фірмі залишатися найкращою в області вантажоперевезень у Львові.