Послуга вантажник Львів :: Професійні вантажники, доступні ціни

Що входить в послуги вантажників у Львові?

Послуга "Вантажник Львів". Нерідко люди намагаються заощадити на переїзді і організувати все самостійно, тим більше що автомобіль зараз є практично у кожного. Для навантаження-розвантаження важких меблів не так вже й складно відшукати кілька міцних чоловіків серед знайомих і родичів, а доручити складати і

переносити дрібні предмети інтер'єру можна іншим членам сім'ї. Те ж саме стосується і офісних переїздів - у багатьох фірмах є машини, в тому числі і вантажні, а обов'язки вантажників і пакувальників начальство з легким серцем покладає на співробітників.

Послуга Ціна
Вантажники від 120грн 1 год, мінімальне замовлення 2 год
Машина по місту до 2ох годин 420грн
Машина по вивозу сміття від 900грн
Машина самосвал від 1100грн
Виїзд машини за місто до 100км за 1 км 12грн, після 100км за 1 км 9грн

Підсумком такого самодіяльного переїзду нерідко стають зіпсовані меблі та оргтехніка, пошкоджені громіздкими предметами дверні отвори і стіни, а іноді і зірвані спини.

Вантажники

Правильна організація і проведення переїзду - це ціле мистецтво. І не важливо, хто і куди переїжджає: сім'я в нову квартиру, літня пара влітку на дачу або фірма в більш просторе приміщення.

Щоб уникнути проблем слід звертатися за допомогою до професіоналів, адже навантаження-розвантаження точно так же, як і будь-яка інша робота, вимагає специфічних навичок і знання технології. Саме від досвіду професійних вантажників у Львові залежить, наскільки швидко і якісно пройде переїзд. Змагатися з ними в умінні швидко упакувати, винести з приміщення, підняти на поверх і розпакувати речі, включаючи і громіздкі меблі, просто не має сенсу.

Не варто думати, що обов'язок вантажників - просто винести майно, закинути його в машину, а в пункті призначення доставити на поверх. В послуги вантажників-професіоналів входить цілий спектр вироблених в ході переїзду робіт:

вантажник Львів ціна за годину

  • Розбирання і упаковка меблів. Розбирання - це незамінна послуга при транспортуванні великогабаритних предметів, які складно винести з приміщення в нерозібраному вигляді. Для зручності подальшого складання кожна деталь обов'язково маркується та упаковується. Ті предмети, які в розбиранні не потребують, вантажники у Львові також ретельно упаковують для запобігання ушкоджень.
  • Такелаж. У деяких багатоповерхових будинках, особливо старої споруди, вантажних ліфтів немає, тому підйом і спуск великогабаритних і важких предметів може являти собою нерозв'язне для непрофесіонала завдання. Кваліфіковані вантажники у Львові використовують для цього спеціальні такелажні пристрої: ремені, лебідки, візки, стропи. Затребуваний такелаж і при квартирних, і при офісних переїздах, а також для навантаження великих музичних інструментів, шаф, сейфів. Навантаження із застосуванням транспортного обладнання скорочує терміни виконання робіт і допомагає забезпечити збереження майна.
  • Винос меблів. Здається, що в цьому немає нічого складного. Однак рішення виносити меблі самостійно нерідко призводить до неприємних наслідків: розбитим моніторів і телевізорів, подряпаним столів і інших пошкоджень майна.
  • Завантаження розвантаження. Основний вид діяльності вантажників - без навантаження-розвантаження не обходиться жоден переїзд. Від того, наскільки грамотно і професійно здійснюється цей процес, залежить і збереження речей, і швидкість роботи.
  • Послуги експедитора. Компанії з професійним підходом надають своїм клієнтам ще й послугу супроводу вантажу до пункту призначення. При великій кількості перевезених речей у власника не завжди є можливість контролювати кожну машину. Експедитор же візьме на себе відповідальність за збереження вантажу і доставить його з місця навантаження до місця розвантаження.
  • Підняття на поверх. Ми вже згадували, що не у всіх багатоповерхівках є вантажні ліфти. А на вузьких сходових прольотах часто складно або зовсім неможливо розвернутися з громіздкими речами. Буває, недостатньо широким виявляється і дверний отвір. Тоді доводиться робити складні маніпуляції, щоб предмет інтер'єру благополучно і без пошкоджень потрапив в приміщення. Професійні вантажники здатні впоратися з цим завданням, а ось запрошені на переїзд в якості безкоштовної робочої сили друзі і родичі - навряд чи.
  • Збірка. Всю розібрану перед переїздом меблі вантажники у Львові зберуть і навіть розставлять в приміщенні відповідно до побажань власника.

Якщо мувінгова компанія обрана правильно, то переїзд пройде з мінімальними фізичними та емоційними витратами. Але для цього потрібно знати про деякі нюанси.

Як відрізнити кваліфікованих вантажників від непрофесіоналів?

Відрізнити кваліфікованих вантажників від непрофесійних нескладно, але як бути, якщо клієнт вперше стикається з необхідністю організувати переїзд? Добре, якщо можна скористатися рекомендаціями друзів або колег, які вже проходили через це. Однак в більшості випадків пошук мувінгових компаній все-таки ведеться з нуля - через інтернет. Ось на що варто звернути увагу:

вантажники Львів

  • По-перше , професійна компанія завжди пропонує широкий перелік послуг (про те, що може в нього входити, ми вже розповіли вище) по організації переїзду будь-якої складності - від квартирного до офісного.
  • По-друге , у такій компанії є власний автомобільний парк, в якому є обладнані машини з різним об'ємом кузовів, і клієнт сам може вибрати найбільш вигідний для нього варіант. З організацією, що пропонує завантажити речі з маленької квартири в двадцятитону фуру або все майно з триповерхового офісу - в «газель», справи краще не мати.
  • По-третє , показником надійності служить оформлення договору, в якому зазначаються права та обов'язки обох сторін і відповідальність виконавця перед замовником.
  • По-четверте , компанія готова дати гарантії збереження всього майна замовника і несе за речі повну відповідальність протягом вантаження і транспортування до пункту призначення.

Ще один критерій підбору виконавця для переїзду - вміння вантажників у Львові не тільки застосовувати фізичну силу, але і виконувати інші види робіт. Як ми вже писали, у справжнього фахівця завжди є з собою такелажний ремінь, який він вміє використовувати за призначенням. Вантажники-універсали, що займаються крім вантажно-розвантажувальних робіт складанням меблів, при собі обов'язково мають набір професійних інструментів. В ідеалі такі фахівці повинні пройти відповідну підготовку.

Щоб не помилитися, ще до оформлення замовлення на послуги вантажників клієнт може задати представникам фірми кілька питань, що стосуються професійної діяльності того чи іншого працівника, його кваліфікації, наявності шкідливих звичок. Не варто намагатися заощадити і шукати вантажників дешевше - замовляти послуги надійніше в професійній спеціалізованій компанії. Можливо, робота професіоналів обійдеться дорожче, зате клієнт зможе не турбуватися про якість роботи і про збереження своїх речей.

послуга вантажник Львів

Навіть за приблизними підрахунками (без урахування вартості упаковки) переїзд з мінімальною тривалістю дві години на денний час обійдеться клієнтові в наступну суму:

Навіть якщо до цієї суми додасться ціна упаковки, вартість якісного та безпечного переїзду з гарантією все одно залишиться достатньо прийнятною. Зіпсоване майно може в підсумку обійтися в рази дорожче - так чи варто ризикувати?

Народна мудрість говорить, що переїзд за руйнівною силою дорівнює двом пожежам. Але якщо грамотно підійти до вибору вантажників і самої мувінгової компанії, то вас чекає добре організоване, безпечне і швидке захід. Тим більше що на ринку з кожним роком з'являється все більше професійних компаній, а значить, і вибір у клієнта стає ширше.

Куди можна звернутися за послугами вантажників-професіоналів?

Компанія Наш Майстер надає професійні послуги вантажників у Львові та області, вантажних перевезень та інших супутніх.

При виборі підрядника варто звертати увагу на кілька факторів.

ціни на послуги вантажників

  1. По-перше, має значення, як давно компанія працює на ринку мувінгових послуг .«Наш Майстер», наприклад, надає послуги професійного переїзду під ключ вже вісім років. Для нас не має значення, який саме переїзд необхідний. Ми організуємо офісні, квартирні, дачні та виробничі переїзди, а також готові взятися за автомобільні перевезення майна, наприклад, від магазину до будинку. Всі предмети обов'язково упаковуються в короби з маркуванням і в повітряно-бульбашкову плівку, а меблі прокладається гофрокартонними листами. Щоб не пошкодити її при переїзді, наші фахівці розберуть і упакують кожен предмет меблів, а на новому місці зберуть і розмістять за планом розстановки клієнта і навіть допоможуть повісити штори.
  2. По-друге, поцікавтеся у прийняла замовлення менеджера, чи є у компанії власний автопарк і наскільки автомобілі обладнані для складних переїздів. Це важливо, адже при транспортуванні майна в непідготовленый машині ймовірність його псування значно зростає. Відсутність автомобільного парку у мувінгової компанії насторожує - це говорить про несерйозний підхід до роботи. Здійснюєм перевезення лише на власних транспортних засобах: машини мають спеціальні кріплення для фіксації предметів і м'яку внутрішню обшивку для їх кращого збереження в процесі доставки.
  3. По-третє, уточніть кваліфікацію вантажників і водіїв, наявність супроводжуючого персоналу - експедиторів. У компанії «Наш Майстер» працюють фахівці, які мають великий стаж в здійсненні різних переїздів і володіють усіма необхідними інструментами і спеціальними засобами, включаючи такелажні. Вантажники під час робіт відносяться до майна замовника надзвичайно бережно - виключено зачіпання дверних прорізів, стін, колон, ліфтових кабін.
  4. По-четверте, важливо, щоб послуги фірми були доступні для клієнта саме тоді, коли це підходить йому, а не підряднику. Наша компанія працює цілодобово і без вихідних, так що замовникові досить вибрати зручний для нього час.
  5. По-п'яте, дізнайтеся, що саме входить у вартість переїзду і не виявляться чи в процесі перевезення будь-які приховані платежі. У відповідальних компаніях сума зазвичай розраховується заздалегідь і є остаточною. Наш клієнт відразу отримує інформацію про те, скільки йому доведеться заплатити за переїзд. Ця цифра не змінюється в ході робіт, якщо, звичайно, не збільшується час, необхідний на їх виконання. До речі, як сам переїзд, так і його оплату можна розділити на кілька етапів - деяких клієнтів це особливо приваблює. Інший варіант - оплатити суму повністю вже після виконання всіх робіт.

Як почати співпрацю з нами? Це дуже просто: клієнт повинен залишити на сайті заявку або зателефонувати 097-729-85-52. Пізніше з ним зв'яжеться менеджер і розрахує вартість переїзду за параметрами, вказаними замовником. Потім ми узгодимо договір, в якому прописується остаточна вартість, наші зобов'язання перед клієнтом і гарантії. Найважливіший етап - безпосередньо переїзд за затвердженим клієнтом проекту.